Wednesday, March 17, 2010

9.1.1982

Υπάρχουμε;
Και αν υπάρχουμε γιατί δεν μπορούμε να κάνουμε πάντα
αυτό που θέλουμε;
Τι; Ποιός το σταματάει, ποιός δεν το αφήνει να ξεκινήσει;
Τι όμως να ξεκινήσει; Και που θα πάει;
Εκεί που θέλουμε. Πάει πάντα εκεί; Μάλλον όχι.
Πάει εκεί που επιλέγει η μοίρα...εγώ γεμίζω τη βαλίτσα...
τη... τις... οι αριθμοί δεν έχουν σημασία.
Μα εμένα η ζωή μου είναι εδώ...εδώ; Εκεί; Σε μια βαλίτσα σε δύο...
οι αριθμοί δεν έχουν σημασία...
Βεβαίως και έχουν... 1, 2, 3, εγώ, εσύ, αυτός
και ποιά μοίρα και αηδίες;
Η μοίρα είναι ο ίδιος μας ο εαυτός, εμείς την ορίζουμε,
εγώ, εσύ, ο άλλος, ο διπλανός σου,
ίσως καμμιά φορά και αυτός που εμείς επιλέγουμε να επέμβει
στην κατασκευή του μονοπατιού που θα βαδίσουμε.

Ο καθένας μας κουβαλάει τουλάχιστον έναν αριθμό.
Γεννήθηκα 9/1/1982, να τρεις αριθμοί... και δεν έχουν σημασία;
Ποιός το λέει αυτό;
Βεβαίως και έχουν, τη μεγαλύτερη για τη ζωή μου.
Αυτοί είναι που ορίζουν την αρχή μου
και ίσως επηρεάσουν και το τέλος μου...
Είμαι ερωτευμένος με τους αριθμούς αυτούς.
...και ο έρωτας κρατάει χρόνια.

1 comment:

Άγγελος Λεβέντης said...

Κουβαλάμε... μερικούς αριθμούς, μερικά ονόματα, μερικά γεγονότα... τίποτα δεν είναι τυχαίο, αλλά και τίποτα μοιραίο. :D